Bayramın Son Tatil Günü Aperatif Önerileri

aperatif önerileri

Herkese Merhaba,

İyi bir bayram geçirmiş olmanızı diliyor  ve size bu güzel son tatil günümüzde sabah için nefis aperatif örnekleri  vermek istiyorum.

Sabahları aslında bizim Türk halkının en sevdiği öğün, yani ortalamaya göre. Nedeni de şöyle ki; Tüm ülkelerin kahve ile geçirdiği öğün bizim ülkemizde saatlerce masalar da geçen bir öğündür.  Ama bence herkes bu durumu sever…

Gelgelelim bugün farklı olsun yani masada farklı bir şey daha olsun derseniz benden size öneri;

Cosmopolitan dergisinin yaptığı bir derlemeden size benim seçtiklerimi iletmek istiyorum.

aperatif önerileri

 

 

image

image

Herkese Allah’ım, bu guzel ramazan ayı ve Bayramının tekrarını göstersin.
Son tatil gününüzü iyi değerlendirmenizi dilerim  ..
Sevgiler

Toplam Ziyaret: 1387 ,
Beğen & Paylaş:
Yazıyı nasıl buldunuz?
[Toplam: 0 Ortalama: 0]

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir



Zerrin Gönlüaçık

Yazar Hakkında

(27 yazısı var )

Mutluluğun paylaştıkça çoğaldığına inanan biri olarak,bilgi yada fayda da paylaşılmalı dedim ve 3 yıl önce http://zerrun.blogspot.com.tr/ bloğumu açtım.Bütün biriktirdiklerimi yazdım.Mutlu oldum yazdım,gezdim yazdım,yedim yazdım,yeni şeyler yaptım nasıl olduğunu yazdım,defileleri takip ederim onları da yazdım derken… arkamda biriktirdiklerimin yanına bir de güzel dostlar ekledim.Daha ne olsun yahu. Bütün kazanımları yazdığım bu dönemlerimde,Kocaeli Üniversitesi dış ticaret pazarlama okuyup DGS ile yaşadığım,ailemin yanı olan Manisa Celal Bayar Üniversitesine giriş yaptım. Uluslararası ticatte yeni bölümüm. En sevdiğim tutkum Turuncudur.Bilenler vardır elbet,turuncu enerjinin pozitifliğin rengidir. Ve ben onun büyüsüne en çok inananlardanım.Hayata bakış açımda bundan ibaret. İyi düşün iyi olsun değil mi? O halde bende sizinleyim diyorum.Size yediğim,aldığım,gezdiğim herşeyi paylaşıp yazma niyetindeyim. Umarım ortak noktalarda buluşuruz Sevgiler

Web sitesi: http://www.zerrun.blogspot.com