Bio-Oil Cilt Bakım Yağı

bio-oil

Selamlar

Uzun zamandır almak istediğim bir ürünü daha almış ve anlatmak üzere karşınıza çıkmış bulunuyorum arkadaşlar. Bir ara çok mu popüler oldu bu yağ yoksa bana mı öyle geliyor. Algıda seçicilik yapıyorum sanırım.

bio1

Bio-Oil bir İsveç markasıymış. Ben Türk sanıyordum. Fiyatı 25 TL  ama komşum “geçenlerde Watsons kampanya yaptı 15 tl ye düşmüştü fiyatı deyince” üzüldüm biraz.  Neyse kısmet değilmiş. Fiyatı 22-25 arası değişiyor çoğu yerde. Eczaneden aldım ben ve kampanyası yoktu.

Şişesi biraz küçük geldi açıkçası açınca şaşırdım. Ama rengi çok hoş öyle değil mi? Kutunun üstünde içerisinde A ve E  vitamini bulunduğu yazıyor ki A ve E vitaminleri hücre yenilenmesine yardımcı vitaminler. Çatlak oluşumunu engeller, lekeleri giderir ve yoğun nem verir yazıyor ki en çok o yoğun nem verir kısmına bayıldım.

bio 3

Rengi resimde görüldüğü gibi şeffaf ve akışkan. Malum kış geldi ve benim yüzüm nem nem diye bağırıyor. Hatta akşamları geriliyor ve acıyor. Bio- oil’li sabah ve akşam sürdüm 3 gündür ve yanma hissinden kurtuldum. Sabah makyaj altına sürebilir miyim ki diye düşünürken “denemeden bilemem” deyip denedim ve evet sürülebilirmiş. Yani emdi hemencecik yüzüm . Öyle yağlı bir görünüm falan vermedi. Hatta daha canlı bile göründüğünü söyleyebilirim. Üzerine de H&M kapatıcımı sürdüm süper oldu.

Soğuk kış günlerinde ekstra neme ihtiyaç duyan cildimizi sevindirmek istiyorsak tavsiye ederim:)))

Toplam Ziyaret: 1150 ,
Beğen & Paylaş:
Yazıyı nasıl buldunuz?
[Toplam: 0 Ortalama: 0]

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir



Kadriye Koba

Yazar Hakkında

(77 yazısı var )

Arda ve Ezgi’nin annesi, Ankara’da yaşayan bir Bursa’lı, yay burcu bir Psikolojik Danışman. Gezmeyi okumayı yeni şeyler denemeyi çok severim. Genelde pozitif, arkadaş canlısıyım. Yeni insanlar tanımaya bayılırım. Ama bu hayatta en çok anne olmayı sevdim. Çocuklarımla birlikte olmayı çok seviyorum. Onlarla çok eğleniyoruz. İnsanların özellikle de kadınların kendilerini daha çok sevmelerine yardımcı olmak gibi kendimce bir misyonum var. Kadınların kendi değerlerinin farkında olmadıklarını ve bu yüzden mutlu olamadıklarını düşünüyorum. Kendini sevmekle başlar her şey. Önce kendini sevmelisin ki başkalarını da sevebilesin. Ve bugün kü ortamda en çok ihtiyacımız olan şeyin sevgi olduğunu düşünüyorum. Bir ailede kadın iyiyse o ailenin diğer fertleri de iyi. Ama kadın sorun yaşıyorsa o aile sorunlu oluyor. Hele ki çocuklar üzerinde annelerinin etkileri inanılmaz. Bu yüzden önce biz kadınlar mutlu olmalı ve kendimizi sevmeliyiz ki mutluluk saçabilelim. Bu gibi düşüncelerle www.bizkimizkadiniz.blogspot.com ‘u açtım ve bir süredir burada yazıyorum.,Kadın olmak sadece zayıf olmak, güzel olmak, makyaj, moda, kozmetik gibi şeyler değil. Onlarda önemli tabi ama kişisel gelişimimiz de çok önemli. Bundan sonra bu sayfalarda sizlerle buluşup deneyimlerimi paylaşacak olmak benim için mutluluk verici. Sevgilerimle…….

Web sitesi: http://bizkimizkadiniz.blogspot.com.tr/