Black Life Mini Kolonya

kolonya

Merhaba

Kolonyaları çok seven bir insan olarak Black Life mini kolonyaları çok sevdim. Çok kalıcı ve güzel kokuları var.

 

50 ml ve ben lavanta kokusunu aldım. Mandalina ve vanilya kokusu da var. Mandalina kokusunu da beğendim. Ama vanilya kokusu sanki biraz ağır gibiydi. Mandalina kokusunu limon kokusuna yakın buldum. Fiyatı 5 tl. Ben aktardan aldım ama parfümerilerde falan da bulabilirsiniz.

kolonya2

Kapağın içinde birde resimde ki gibi bir kapak daha var ki bu benim hoşuma gitti. Çantada dökülmesini engelliyor. Küçük bir şey ama ben severim böyle ince ayrıntıları. Farkı yaratan ayrıntılardır zaten.  Çünkü çantamda kapağı çıkan rujlar yüzünden ya da kremler yüzünden çok sıkıntı yaşamışlığım var. Ekstra tedbirli ürünleri o yüzden daha çok seviyorum. Mesela araba anahtarım rujlar yüzünden bozulmuştu:)

Lavanta kokusunun zihin açıcı ve sinirleri rahatlatıcı etkisi varmış. Mesela uykusuzluk sorunu yaşayanlar yastıklarına bir kaç damla lavanta yağı damlattıklarında daha kolay uykuya dalabiliyorlarmış. Bir de afrodizyak etkisi varmış lavanta kokusunun. Ayrıca baş ağrısına, sindirim sistemi sorunlarına da iyi geliyormuş bu koku. Kokular ve renklerin insanların psikolojisi üzerindeki etkilerine inanıyorum.

Yalnız iştah açıcı etkisi de varmış ki bu benim hiç hoşuma gitmedi şahsen. Benim iştahım açık zaten yani hiç ihtiyacım yok iştahımın açılmasına:(

Şimdilik hoşça kalın. Güzel kokulu bir dünya dilerim herkese…….

Toplam Ziyaret: 1169 ,
Beğen & Paylaş:
Yazıyı nasıl buldunuz?
[Toplam: 0 Ortalama: 0]

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir



Kadriye Koba

Yazar Hakkında

(77 yazısı var )

Arda ve Ezgi’nin annesi, Ankara’da yaşayan bir Bursa’lı, yay burcu bir Psikolojik Danışman. Gezmeyi okumayı yeni şeyler denemeyi çok severim. Genelde pozitif, arkadaş canlısıyım. Yeni insanlar tanımaya bayılırım. Ama bu hayatta en çok anne olmayı sevdim. Çocuklarımla birlikte olmayı çok seviyorum. Onlarla çok eğleniyoruz. İnsanların özellikle de kadınların kendilerini daha çok sevmelerine yardımcı olmak gibi kendimce bir misyonum var. Kadınların kendi değerlerinin farkında olmadıklarını ve bu yüzden mutlu olamadıklarını düşünüyorum. Kendini sevmekle başlar her şey. Önce kendini sevmelisin ki başkalarını da sevebilesin. Ve bugün kü ortamda en çok ihtiyacımız olan şeyin sevgi olduğunu düşünüyorum. Bir ailede kadın iyiyse o ailenin diğer fertleri de iyi. Ama kadın sorun yaşıyorsa o aile sorunlu oluyor. Hele ki çocuklar üzerinde annelerinin etkileri inanılmaz. Bu yüzden önce biz kadınlar mutlu olmalı ve kendimizi sevmeliyiz ki mutluluk saçabilelim. Bu gibi düşüncelerle www.bizkimizkadiniz.blogspot.com ‘u açtım ve bir süredir burada yazıyorum.,Kadın olmak sadece zayıf olmak, güzel olmak, makyaj, moda, kozmetik gibi şeyler değil. Onlarda önemli tabi ama kişisel gelişimimiz de çok önemli. Bundan sonra bu sayfalarda sizlerle buluşup deneyimlerimi paylaşacak olmak benim için mutluluk verici. Sevgilerimle…….

Web sitesi: http://bizkimizkadiniz.blogspot.com.tr/