Diadermine Çift Fazlı Göz Makyajı Temizleyici..

Diadermine Göz Makyajı Temizleyici

Sabah makyaj yapmak kadar akşam o makyajı hiç kalıntı bırakmayacak şekilde güzelce temizlemek de önemli. Bunun için Didermine çift fazlı göz makyajı temizleyici gibi değişik makyaj temizleyicileri ve ayrıca da göz makyajını temizlemeye özel ürünler deniyorum. Bazılarından daha önce makyaj blogumda da bahsetmiştim.  Bunlardan bazıları iyi bazıları da bir daha denenmesine kullanılmasına gerek olmayan ürünler oluyor. Mesela Diadermine Hassas Göz Makyajı Temizleyici kesinlikle bir daha alınmayacak bir ürün bence ama onun yanında Diadermine Çift Fazlı göz makyajı temizleyicisi ise gayet sevdiğim, başarılı bulduğum ve indirimlerden sık sık aldığım bir ürün.

diadermine makyaj temizleyici
Diadermine çift fazlı göz makyajı temizleyici

Zaten göz makyajımı mutlaka bir çift fazlı göz makyajı temizleme ürünü ile temizlemek isterim. Onun dışındakiler veya misel sular bana normal suymuş gibi geliyor ve ovaladığım halde makyajımı çıkartmıyorlar.  Diadermine göz makyajı temizleyiciyi de ilk defa bir indirimde denemek için almıştım. Aldıktan sonra da memnun kaldım ve sürekli almaya başladım.

diadermine makyaj temizleyici
Diadermine Göz Makyajı Temizleyici

İçeriği çok fena değil, bu arada okuduğum bazı yorumlarda gözlerde yanma yaptığı yazıyor. Benim başıma böyle bir şey gelmedi, tabi bazı insanların bünyesi kesinlikle daha hassas ve ürün içindeki bir madde alerji yapmış olabilir.

Diadermine çift fazlı göz makyajı temizleyici
Diadermine çift fazlı göz makyajı temizleyici

Bir de şöyle bir durum var ki Diadermine göz makyajı temizleyici oldukça yağlı bir yapıda, benim için hiç bir sorun oluşturmuyor, hatta ne kadar yağlı o kadar iyi gibi bir düşüncem var. Zaten  gözlerimi ve yüzümü temizledikten sonra cildimi mutlaka bir jel ya da köpük temizleyici ile yıkayarak hem son makyaj kalıntılarından hem de makyaj temizleyicilerden iyice arındırıyorum.  Tabi yağlı his falan kalmıyor ondan sonra.

Diadermine çift fazlı kirpik koruyucu göz makyajı temizleme solüsyonu benim genel olarak sevdiğim ve kullandığım bir ürün, kendisini indirimlerde 10-12 TL. arası fiyatlarda Gratis, Watsons, Rossmann gibi drugstorelarda veya Migros gibi büyük marketlerde bulabilirsiniz.

Sevgiler..

Toplam Ziyaret: 205 ,
Beğen & Paylaş:
Yazıyı nasıl buldunuz?
[Toplam: 1 Ortalama: 4]

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir



İrem Özker

Yazar Hakkında

(90 yazısı var )

İstanbul'da yaşayan, 1 çocuk annesi, makyajı, kozmetik ürünleri, kitapları, yemeyi, içmeyi, arkadaşlarımla gezmeyi çok seven bir şehir plancısıyım.. Blogumda yazmaya ve deneyimlediğim ürünleri sizlerle paylaşmaya devam ederken, bir yandan da burada yani bloggerlarpaylasıyor.com’da sizlere yine denediğim kozmetik ve makyaj ürünlerini, gittiğim gezdiğim yerleri, belki değişik yemekleri, seyrettiğim film ve dizileri kısaca yaşadığım hayatı paylaşmaya çalışacağım. Umarım zevkle okursunuz çinkü ben zevkle yazacağım.

Web sitesi: http://audreyinsekerleri.blogspot.com.tr