Elizabeth Arden Intensive Lip Repair Balm

Merhaba arkadaşlar, yaz kış dudak çatlama sorunu yaşayan pek çok kişi olduğumuzu biliyorumz. Kalabalığız yani. Piyasa da bunun farkında. İşe yarayan, yaramayan, uçuk fiyatlı, sudan ucuz lip balmlar ile piyasa doldu taştı. Kimini çok övüldüğü için satın alırken kimini tatlı ambalajı için alır olduk. Ben de bir yurtdışı seyahatimden dönerken duty free de çok övülen Elizabeth Arden Intensive Lip Repair Balmı görünce şans vermek istedim.

Ben aldığım zaman ülkemizde 120 Lira civarında satılıyordu. Ben duty freeden aldığım için bana 80 lira civarına denk gelmişti o zamanın kuruyla. Tabi ki yine de bir dudak kremi için uçuk bir fiyat. Ancak o dönem 2 günlük seyahatimde dudaklarım öyle kötü olmuştu ki konuşamaz hale gelmiştim. Dudaklarımı oynatınca bile kanıyordu. Zaten aşırı merak ettiğim bu Elizabeth Arden Intensive Lip Repair Balmı da görünce dayanamadım ve alıverdim.

Elizabeth Arden Intensive Lip Repair Balm
Elizabeth Arden Intensive Lip Repair Balm

Elizabeth Arden Intensive Lip Repair Balm oldukça yoğun bir yapıya sahip. Ve kokusu iğrenç. Ancak aldığım gibi dayanamadım ve hemen sürüverdim. Zaten çok ihtiyacım vardı. Sürer sürmez ‘Oh be dünya varmış.’ dedğimi hatırlıyorum. O an bana ilaç gibi geldi. Hala da geceleri yatarken sürüyorum ama çok fena bir durumunuz yoksa, o uçuk fiyatı vermeye değecek bir ürün değil. Normal kurulukta dudaklar için piyasaki pek çok üründen farksız olabilir. Tedavi eden yapısı ile kısa sürede dudaklarımı toplamıştı ama bitince yenisini alacağımı sanmıyorum. Çünkü cidden çok pahalı.

Yazıyı nasıl buldunuz?
[Toplam: 0 Ortalama: 0]

Toplam Ziyaret: 10 ,
Beğen & Paylaş:

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir



Rabia Tornacı

Yazar Hakkında

(73 yazısı var )

Ben Rabia.
Böyle bir platformda sizinle deneyimlerimi paylaşmaktan dolayı büyük mutluluk duyuyorum. Cilt bakımı, mekan paylaşımı, belki ufak geziler her türlü deneyimi sizinle paylaşmak ve bir nebze de olsa fikir verebilmek beni çok mutlu edecektir. Bilginin her türlüsünün paylaştıkça arttığına inandığım için kendi üslubumca yazarak burda sizinle buluşmayı tercih ettim.
Kendim hakkında kısaca bilgi vermem gerekirse. Karadenizliyim, deniz aşığı bir balık burcuyum.Uzun bir öğrencilik dönemim oldu. Karadeniz Teknik Üniversitesi Kimya bölümünü 2. sınıfta bırakıp, Rize Üniversitesinden Makine Resim Konstrüksiyon mezunu oldum. Makine ressamı diplomamı alıp, hiç kullanmam derken kendimi Yıldız Teknik Üniversitesi Makine Mühendisliğinde buldum. Halen öğrenciyim. www.tavsiyesever.com da yazmak ise bunca istemeyerek yaptığım şeyler arasında yüzüm gülerek yaptığım nadir işlerden.
Sizinle de bir hobim sayesinde buluşmak benim için çok keyif verici. Umarım beraber güzel paylaşımlara imza atarız. Sevgiler

Web sitesi: http://www.tavsiyesever.com