Redist Tuzsuz Şampuan

redist-tuzsuz-sampuan
Redist Tuzsuz Şampuan

Merhaba arkadaşlar,

Bugün sizlerle özellikle Brezilya Fönü yaptıranların tercih ettiği tuzsuz şampuanlardan biri hakkında konuşmak istiyorum. Redist ürünleri ile tanıştım tanışalı her ürününden memnun kaldım diyebilirim. O nedenle bunu da sizinle paylaşmak istiyorum.

Redist ürünleri
Redist Tuzsuz Şampuan

Kocaman devasa bir şişede olan ürün tam 1000 ml. Aslında aile boyu diyebileceğim çok bereketli bir ürün. Yapısı yumuşacık ve çok hoş kokuyor.

redist ürünleri
Redist Tuzsuz Şampuan

Pek çok yerde şampuanlarda bulunan tuzun saça zararlı olduğunu okuyoruz veya duyuyoruz. O nedenle pek çok kişi de hem tuzsuz hem uygun fiyatlı şampuan arıyor. Zaten Brezilya fönü yaptırmanın çok meşhur olduğu dönemlerde tuzsuz şampuan modası da artmış ve çok duyulmuştu.

redist ürünleri
Redist Tuzsuz Şampuan

Bu kocaman şişeyi bu şekilde pompalı yapmışlar ve bu çok isabetli bir karar olmuş. Neden mi? Eee koca şişeyi nasıl ters döndürüp elimize şampuan dökelim 😉 Diyebilirim ki en sevdiğim yanı da bu oldu.
Peki şimdi gelelim şampuandan aldığım verime. Benim saçlarım her yıkamada taş gibi olur ve birbirine girer. Ancak bu şampuanla aksine yumuşacık oldu, hemencecik açıldı saçlarım. Snapchatte tavsiye ettiğim zaman pek çok kişi satın aldı ve alanların çoğundan olumlu dönüşler geldi. Hatta satın alanlar komple Redist ürünlerini set halinde alıp kullandılar. Beraberce başladık ve memnun kaldık. Ürünü ailemde ise sadece çok kalın telli ve gür saçları olan kardeşim beğenmedi. Sanırım tuzlu şampuanlara alıştığı için saçını sertleştirmiş.
Peki bu ürünü nerede bulabiliriz? Biz ve takipçilerim internetten satın aldık. Bu kocaman şampuanı n11.com ve benzeri sitelerde 10 lira ile 15 lira arasında bulmak ve satın almak mümkün. Diğer Redist ürünlerine de şans verebilirsiniz.

Toplam Ziyaret: 4014 ,
Beğen & Paylaş:
Yazıyı nasıl buldunuz?
[Toplam: 6 Ortalama: 3.2]

Yazı ile ilgili 2 yorum “”

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir



Rabia Tornacı

Yazar Hakkında

(61 yazısı var )

Ben Rabia. Böyle bir platformda sizinle deneyimlerimi paylaşmaktan dolayı büyük mutluluk duyuyorum. Cilt bakımı, mekan paylaşımı, belki ufak geziler her türlü deneyimi sizinle paylaşmak ve bir nebze de olsa fikir verebilmek beni çok mutlu edecektir. Bilginin her türlüsünün paylaştıkça arttığına inandığım için kendi üslubumca yazarak burda sizinle buluşmayı tercih ettim. Kendim hakkında kısaca bilgi vermem gerekirse. Karadenizliyim, deniz aşığı bir balık burcuyum.Uzun bir öğrencilik dönemim oldu. Karadeniz Teknik Üniversitesi Kimya bölümünü 2. sınıfta bırakıp, Rize Üniversitesinden Makine Resim Konstrüksiyon mezunu oldum. Makine ressamı diplomamı alıp, hiç kullanmam derken kendimi Yıldız Teknik Üniversitesi Makine Mühendisliğinde buldum. Halen öğrenciyim. www.tavsiyesever.com da yazmak ise bunca istemeyerek yaptığım şeyler arasında yüzüm gülerek yaptığım nadir işlerden. Sizinle de bir hobim sayesinde buluşmak benim için çok keyif verici. Umarım beraber güzel paylaşımlara imza atarız. Sevgiler

Web sitesi: http://www.tavsiyesever.com