Sağlıklı Atıştırmalık Deneyimim Histanbul

ımg_20160425_224215.jpg.jpg

Merhaba arkadaşlar, Bu hafta sizlerle sağlıklı atıştırmalık ararken tanıştığım bir üründen bahsedeceğim. Histanbul ürünleri ile instagramda dolaşırken tanıştım. @histanbuli isimli bir hesapta satışı vardı.

image
Histanbul

Çeşitli meyvelerin püresi de diyebiliriz bu ürünlere. Toplamda yedi farklı çeşidi var. Her biri 25 gram ve 80 kalori ortalama.

image
Histanbul

Gün içerisinde sık sık acıkan biriyim. Elim hep bisküvilere, çikolatalara gidiyor. Bu da hem sağlıksız hem de kilo aldırıcı bir durum. Uzun zamandır buna bir çare arıyordum. Bu isteğimi kesecek bir şeyler istiyordum.

image
Histanbul

İşyerinde çay içmeyi severim. Çayı ise şekersiz içiyorum ama yanında tatlı bir şeyin olması hoşuma gidiyor. Bu ürünler ceviz, badem, kakao, kayısı, fındık, hurma gibi ürünlerin karışımı aslında. Yani ekstra şeker falan da içermiyor.

image
Histanbul

Hal böyle olunca ben bu ürünleri denemek istedim. Nereden bulabilirim diye @histanbuli hesabına sordum. Havale ile bizden alabilirsiniz dediler. Ben de hemen her çeşidinden bir tane istedim denemek amaçlı. Hangisini beğenirsem bir daha ki sefere sadece beğendiklerimi alırım diye düşündüm. Oldukça kibar ve ilgililer. Yakın zamanda pek çok markette görmek mümkün ama ben artık Rize’de yaşıyorum ve burada bulmak zor.

image
Histanbul

Ürünlerin arka kısmında saklama koşulları, içerdiği kalori vb. özellikleri yazıyor.

image
Histanbul

Çantaya atmak için idealler. Düşündüğümden daha minikler ama yoğun tatları ile şeker ihtiyacını kesiyorlar. Bazı çeşitleri çok şekerli ve insanı bayıyor. İçinde badem, ceviz olanların tadı daha dengeli. Ama her biri çayla beraber çok hoşuma gitti. İçinde kakao olanlar adeta çikolata yiyorum hissini bana yaşattı ve sevdim.

saglıklı atıştırmalık
Histanbul

Gel gelelim ben tekrar satın alır mıyım? Tanesine 3 TL ödedim. Ekstra eft masrafı ve kargo ödedim. Marketlerde kolaylıkla bulunsa uyguna malolacak. Cidden tanesi çok pahalıya mal oldu bana. Ayrıca evde aynısını hazırlamak çok kolay. Ya da hurma içine badem koymak, kayısı içine fındık koyup yemek de başka bir alternatif diye düşündüm. A101 ‘de bu ürünlerin aynısı ama daha büyüğü var. Ve sadece 2 TL. Tabii böyle çok ceşidi yok ama onlar da alternatif. Çok daha ekonomik. Malatya pazarı diye bir markanın top top kayısı , hurma ile yapılmış atıştırmalığını Histabul’ a alternatif ararken denedim ve bayıldım. Ben artık günlük porsiyonlarıma kesinlikle bu tarz ara öğünler ekliyorum. Beni çikolata komasından koruyor en azından. Peki siz çikolata krizlerinden kurtulmak için önlemler alıyor musunuz? Neler yapıyorsunuz?

Toplam Ziyaret: 277 ,
Beğen & Paylaş:
Yazıyı nasıl buldunuz?
[Toplam: 0 Ortalama: 0]

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir



Rabia Tornacı

Yazar Hakkında

(61 yazısı var )

Ben Rabia. Böyle bir platformda sizinle deneyimlerimi paylaşmaktan dolayı büyük mutluluk duyuyorum. Cilt bakımı, mekan paylaşımı, belki ufak geziler her türlü deneyimi sizinle paylaşmak ve bir nebze de olsa fikir verebilmek beni çok mutlu edecektir. Bilginin her türlüsünün paylaştıkça arttığına inandığım için kendi üslubumca yazarak burda sizinle buluşmayı tercih ettim. Kendim hakkında kısaca bilgi vermem gerekirse. Karadenizliyim, deniz aşığı bir balık burcuyum.Uzun bir öğrencilik dönemim oldu. Karadeniz Teknik Üniversitesi Kimya bölümünü 2. sınıfta bırakıp, Rize Üniversitesinden Makine Resim Konstrüksiyon mezunu oldum. Makine ressamı diplomamı alıp, hiç kullanmam derken kendimi Yıldız Teknik Üniversitesi Makine Mühendisliğinde buldum. Halen öğrenciyim. www.tavsiyesever.com da yazmak ise bunca istemeyerek yaptığım şeyler arasında yüzüm gülerek yaptığım nadir işlerden. Sizinle de bir hobim sayesinde buluşmak benim için çok keyif verici. Umarım beraber güzel paylaşımlara imza atarız. Sevgiler

Web sitesi: http://www.tavsiyesever.com